Infolinia: 66 216 55 72 w godz. 8-16

Zwroty i reklamacje

Pragniemy, żeby wszyscy klienci byli zadowoleni z zakupów dokonanych w sklepie AGDOM. Zdarzają się jednak sytuacje, w których chcą Państwo zrezygnować z zamówienia, lub otrzymali Państwo uszkodzony towar. Poniżej znajduje się dokładna instrukcja postępowania w przypadku poszczególnych typów reklamacji, oraz rezygnacji z zamówienia.

Rezygnacja zakupionego produktu

Mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy w przeciągu 10 dni od momentu otrzymania towaru. W celu rezygnacji z zamówienia należy wypełnić formularz odstąpienia od zakupu dostępny tutaj i odesłać towar wraz z protokołem, oraz dowodem zakupu na adres wskazany w formularzu rezygnacji z zamówienia z dopiskiem:

Prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom. Prawo zwrotu nie przysługuje podmiotom prawnym i osobom prowadzącym działalność gospodarczą, jeżeli produkt został zakupiony na potrzeby firmy.

Otrzymano wadliwy / uszkodzony produkt

Wszystkie przesyłki kurierskie sklepu AGDOM są ubezpieczone. Prosimy niezwłocznie poinformować firmę kurierską o zaistnieniu szkody . Kurier ma obowiązek sporządzenia z Państwem protokołu szkody nie później niż w przeciągu 7 dni od dnia doręczenia paczki.

W przypadku otrzymania towaru wadliwego należy skontaktować się z obsługą sklepu internetowego AGDOM pod adresem e-mailowym: czesci|agdom.pl| |czesci|agdom.pl.

Wiadomość powinna zawierać następujące elementy:

  • Numer zamówienia
  • Numer listu przewozowego
  • Zdjęcie uszkodzenia
  • Skan protokołu szkody
  • Opis sytuacji

Otrzymano błędny produkt / brak w przesyłce

W przypadku otrzymania błędnej przesyłki należy skontaktować się z obsługą sklepu internetowego AGDOM pod adresem e-mailowym: czesci|agdom.pl| |czesci|agdom.pl.

Wiadomość powinna zawierać następujące elementy:

  • Numer zamówienia
  • Numer listu przewozowego
  • Indeks (numer z opakowania) otrzymanej części
  • Opis sytuacji

Warunki gwarancyjne

  1. AGDOM-Serwis nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe zainstalowanie zakupionych części. Wszelkie skutki powstałe z w/w powodów ponosi Kupujący.
  2. Części, których montaż wymaga ingerencji w urządzenie, powinny być instalowane przez fachowców z uprawnieniami do obsługi urządzeń gazowych i elektrycznych.
  3. Wszelkie reklamacje rozpatrywane będą wyłącznie na podstawie faktury zakupu części lub paragonu. W przypadku części elektrycznej lub do urządzenia zasilanego gazem dodatkowo wymagana jest faktura za wykonanie usługi montażu części z autoryzowanego serwisu.


Jeżeli mają Państwo inne pytanie odnośnie reklamacji w sklepie internetowym AGDOM
prosimy o wiadomość e-mail do obsługi sklepu na adres: czesci|agdom.pl| |czesci|agdom.pl.